Fleur je interieur op met Pilots DIY kussensloop

Personaliseer en kleur je kussensloop

Je interieur een persoonlijke toets geven? Dat kan met Pilots nieuwe DIY set. Hiermee personaliseer je je kussensloop. Weet je niet wat tekenen? Dan kleur je gewoon het leuke patroon in. Aan iedere kant zit er zelfs een andere tekening. En met drie mooie verfstiften zijn de combinaties eindeloos. Ge je voor strak en stijlvol? Of liever kleurrijk?

Na de leuke totebag, de poster en de kerstballen komt pennenfabrikant Pilot nu met een nieuwe DIY set. Eentje met een kussensloop in. Zo geef je ook je interieur een persoonlijke toets.

Knutselen voor knoeiers en creatievelingen

Dankzij de twee leuke patronen is deze set niet enkel geschikt voor de meest creatieve zielen onder ons. Iedereen kan zich uitleven. Zelfs de knoeiers! Want hoewel de verfstiften ieder oppervlak dekken, zijn ze toch afwasbaar met water. Om jouw creatie te bewaren, strijk je er dus best even over. Zonder stoom weliswaar. Ook leuk om bijvoorbeeld samen met de kinderen te knutselen.

De kussensloop komt met twee brede stiften van 8 mm en een fijne van 2,9 mm. Ideaal om grotere oppervlakken te kleuren en fijner te werk te gaan. En dat in drie leuke kleuren: zwart, pastel blauw en pastel geel. Zo zijn de combinaties eindeloos. Extra kleuren? Die kan je gewoon kopen want er zijn in totaal maar liefst 24 verschillende varianten: 12 standaard kleuren, 6 pastel en 6 metallic.

Waar je de stiften en DIY sets kan kopen? Dat vind je hier: www.pilot-pintor.eu/be/nl/#stores-locations

Adviesverkoopprijs: 35,95 euro

Renee Rutten

No Copycat, Remy Communication

Persberichten in je mailbox

Over Pilot

Pilot is een van oorsprong Japanse schrijfwarenfabrikant. Met al 100 jaar ervaring in het ontwikkelen van pennen, klom het bedrijf op naar de 2de plaats op wereldniveau. Onder het motto #happywriting leert Pilot de wereld plezier beleven aan schrijven, tekenen en kribbelen. En daarom ontwikkelden ze een pen voor ieders hand. De rode draad bij Pilot? Innovatie! Hun onderzoeken leverden al nieuwe vloeibare inkten, gel inkten en de populaire Frixion-technologie op. Daarnaast zet Pilot zich volop in voor milieubehoud door enkele van hun pennen te vervaardigen uit gerecycleerd plastic. #Happywriting voor een #happyplanet dus!